137


dell shekaste

bedone sharh

 

بی تو دلم میگیرد…

 و با خود میگویم...

کاش آن یک بار که دیدمت …

گفته بودم …

که بی تو گاه دلم می گیرد …

که بی تو گاه زندگی سخت می شود …

که بی تو گاه هوای بودنت دیوانه ام می کند …

اما نمی گفتم …

که این «گاه» ها …

گهگاه …

تمامِ روز و شب من می شوند …

آن وقت بغض راه گلویم را می گیرد …

درست مثل همین روزها …

آنقدر شکسته ام…

که هیچ نمی گویم…

نه گله ای…

نه شکوه ای…

حتی رنجیدن هم از یادم رفته است…

دیگر چیزی برای دل بستن نمانده است…

انتظار بی مفهوم است …

نه کینه ای…

نه بغضی

نه فریادی

فقط سکوت وآه...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:,ساعت 20:7 توسط binam| |


Power By: LoxBlog.Com

cache011last1393985686