درددلم


dell shekaste

bedone sharh

آقا جونم میدونم که الان شنبس

وبیشتر آخر هفتها میامدم برای حرف زدن باشما

ولی یابن الحسن

بازم قاط زدم بازم کمک میخام

کمکم میکنی؟

نمیدونم چیشده ولی باز دلم میخاد اون پستمو که مجبورم کردن پاک کنم رو بذارم

یابن الحسن گفتم میمونم که هم خودمو هم بقیه رو درست کنم ولی نمیدونم چرا نمیدونم چیشد که پشیمون شدم

یابن الحسن تهنای تهنام تهنا تر از هرروزی که تهنا بودم

میخام بیای پیشم باهم باشیم بهم کمک کنی

تنهام نذاری

آخه فقط شمایی که بدون قصدی هر کاری ازت بربیاد میکنی

میخام بیای پیشم دلمو شاد کنی

آقاجونم الانی که دارم برات مینویسم با وجود خستگی تموم روز و پرسه زدن تو مکانای مزخرفی که جامون نیست

اومدم که باهات حرف بزنم

درددل کنم

مردم از گریه هایی که خودمم علتشو نمیدونم

هرکس بهم نگاه میکنه میگه چته؟چیشده؟

حرفی ندارم تو جواب بگم بهشون

چون خودمم نمیدونم

بهم میگن هدفتچیه اینقد پشت لبتابی؟فکر میکنن..........

نمیدونن من برای فرار از تنهاییم اینو مونس خودم قرار دادم

برای فرار از ناراحتی هام ودیگر هیچ

آقاجونم میدونی الان دارم دق میکنم

نمیدونم چمرگم شده باز

ولی درمون درد دست شماست

پس بسم الله بگین وشروع کنین

 

اللهم عجل لولیک الفرج

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

 



نظرات شما عزیزان:

sahel
ساعت18:12---23 آبان 1391
manam khastam daram leh misham daram daaghon misham be khoda

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 20 آبان 1391برچسب:,ساعت 17:5 توسط binam| |


Power By: LoxBlog.Com